انجام پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی2023-07-27T15:06:12+00:00
انجام پایان نامه علوم تربیتی

مشاوره کامل جهت انجام پایان نامه علوم تربیتی | مقطع ارشد و دکترا

کارگروه تخصصی علوم تربیتی مرکز مجتمع مشاورین تحصیلات تکمیلی

ارائه راهکارهای بی نظیر در زمینه آموزش، نگارش، اصلاح، ارائه و دفاع از پایان نامه های علوم تربیتی
با تضمین دفاع سریع و اخذ حداکثر نمره  | پروپوزال و پایان نامه | مقاله، تحقیق، سمینار [هم اکنون پاسخگوی شمائیم 09103434482]

انجام پایان نامه علوم تربیتی

مشاوره کامل جهت تدوین، نگارش و انجام پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی در مقطع ارشد و دکترا

کارگروه تخصصی علوم تربیتی مرکز مجتمع مشاورین تحصیلات تکمیلی

ارائه راهکارهای بی نظیر در زمینه آموزش، نگارش، اصلاح، ارائه و دفاع از پایان نامه های علوم تربیتی
با تضمین دفاع سریع و اخذ حداکثر نمره  | پروپوزال و پایان نامه | مقاله، تحقیق، سمینار

درباره تیم مشاورین انجام پایان نامه علوم تربیتی

کارگروه مشاوره پایان نامه علوم تربیتی یکی از واحدهای تخصصی «مجتمع تحصیلات تکمیلی» است خدمت ­رسانی به دانشجویان عزیز رشته علوم تربیتی با اهتمام به کیفیت بی نظیر پایان نامه و تحویل طبق زمان بندی در کانون تمرکز این کارگروه می باشد. ما اعتقاد داریم که جلب رضایت و خرسندی دانشجویان عزیز رشته علوم تربیتی در گرو ارائه یک کار پژوهشی مطلوب، پاسخگویی مناسب، پشتیبانی و آموزش کامل تا جلسه دفاع و حتی بعد از دفاع است. ما بقدری به کار خود اطمینان داریم که اخذ حداکثر نمره دفاع از پایان نامه را تضمین می کنیم

قیمت مشاوره پروپوزال و پایان نامه رشته علوم تربیتی(مقطع کارشناسی ارشد و دکترا)

قیمت خدمات مشاوره پایان نامه علوم تربیتی بعنوان یک کار پژوهشی دقیق و مهم به عوامل متعددی بستگی دارد. مهمترین عاملی که تعیین کننده هزینه مشاوره پایان نامه است؛ عنوان پایان نامه خواهد بود چرا که موضوع خود به تنهایی تعیین کننده عواملی همچون دسترسی به  منابع، میزان نیاز به ترجمه منابع خارجی، روش تحقیق (پرسشنامه ای، مصاحبه ای، ترکیبی و …) جامعه آماری و … است همچنین دانشگاه محل تحصیل دانشجو و سطح انتظار اساتید محترم و … نیز ممکن است تاثیراتی جزئی روی هزینه خدمات بگذارد اما اگر بخواهید بطور دقیق از هزینه خدمات کارگروه علوم تربیتی مطلع شوید بهتر است با کارشناسان این گروه تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات در مورد انجام پایان نامه برنامه ریزی آموزشی به صفحه مزبور مراجعه کنید.

هزینه نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد علوم تربیتی

نوشتن پروپوزال رشته علوم تربیتی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این پروپوزال است که مبنای نگارش پایان نامه قرار خواهد گرفت و نوشتن یک پایان نامه خوب در گرو داشتن یک پروپوزال قوی و مطلوب است. معمولا هزینه مشاوره نگارش پروپوزال رشته علوم تربیتی با تبادل نظر تعیین می گردد که دانشجو مبلغ توافی را می تواند در دو قسط بپردازد. بطور متوسط انجام پروپوزال علوم تربیتی ده روز زمان می طلبد اما با توجه به ظرفیتهای موجود؛ تحویل بسیار سریعتر هم میسر هست و پشتیبانی ما تا تصویب نهایی پروپوزال همراه شما عزیزان خواهد بود.
دانشجویان عزیزی که هنوز موضوعی برای پایان نامه خودشان انتخاب نکرده اند؛ ابتدا چند موضوع مناسب تهیه می شود تا قبل از شروع پروپوزال؛ یکی از موضوعات را با مشورت استاد راهنما  انتخاب کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست می توانید «سفارش انجام پروپوزال علوم تربیتی» را تکمیل کنید.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی

دوستان عزیز؛ اگر بخواهید نگارش پایان نامه شما توسط یک استاد پژوهشگر با تجربه و دلسوز انجام شود باید برای تعیین هزینه مشاوره انجام پایان نامه تان با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید چراکه هزینه این خدمات بصورت توافقی تعیین میگردد و هزینه تعیین شده شامل مشاوره صفر تا صد پایان نامه علوم تربیتی، انجام اصلاحات احتمالی استاد محترم راهنما، پشتیبانی و آموزشهای لازم می باشد
پس از توافق؛ خدمات مشاوره دانشجویان عزیز علوم تربیتی با واریز مبلغی بعنوان پیش پرداخت (کمتر از ده درصد مبلغ کل) شروع خواهد شد و پرداختهای بعدی طی 8 قسط و با پیشرفت کار خواهد بود.
توانمندسازی شما برای یک دفاع بی نظیر از پایان نامه هدف اصلی ماست پس در صورت تمایل می توانید فرم «سفارش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی» را تکمیل کنید

قیمت نگارش پروپوزال دکترای علوم تربیتی

نگارش پروپوزال دکترای علوم تربیتی یک طرح پژوهشی بسیار مهم و حساس است که دانشجویان عزیز این رشته باید نسبت به واگذاری این کار به یک موسسه معتبر؛ حساسیت به خرج بدهند چرا که نگارش پروپوزال دکترا از عهده هر کسی برنمی آید. پژوهشگران «مجتمع تحصیلات تکمیلی» با سخت کوشی و جدیت؛ ارائه یک کار با کیفیت را تضمین می کنند.
معمولا هزینه انجام پروپوزال دکترای علوم تربیتی بصورت توافقی و با صحبتهای کارشناسی تعیین می گردد که دانشجویان عزیز می توانند با پرداخت حدود 20درصد از مبلغ تعیین شده، سفارش شان را ثبت کرده و باقیمانده مبلغ را طی دو قسط با پیشرفت مطلوب پروپوزال پرداخت نمایند.
بطور متوسط انجام پروپوزال دکترای علوم تربیتی بیست تا سی روز زمان می طلبد اما با توجه به ظرفیتهای موجود؛ تحویل سریعتر هم میسر هست پشتیبانی ما تا تصویب نهایی پروپوزال همراه شما عزیزان خواهد بود.
همچنین برای دانشجویان عزیزی که هنوز موضوعی برای رساله خودشان انتخاب نکرده اند؛ ابتدا چند موضوع مناسب تهیه می شود تا قبل از شروع پروپوزال؛ یکی از موضوعات را با مشورت استاد راهنما  انتخاب کنند.

هزینه نگارش رساله دکترای علوم تربیتی با استخراج مقاله

رساله دکترای علوم تربیتی جامع ترین پروژه پژوهشی این رشته در دانشگاههای کشور است پس دور از ذهن نیست که اساتید محترم راهنما به انتظار داشته باشند که یک کار ناب و یونیک از دانشجوی دکترای علوم تربیتی دریافت کنند. بنابراین پژوهشگرانی که وظیفه نگارش رساله دکترای علوم تربیتی را برعهده می گیرند بایستی تسلط کامل به همه جوانب این رشته داشته و راههای تازه و ابتکاری برای حصول بهترین نتیجه را به کار بگیرند و اینکار فقط از عهده افرادی توانمند و مجرب ساخته است.
هزینه نگارش رساله دکترای علوم تربیتی در «مجتمع تحصیلات تکمیلی» کاملا منطقی و منصفانه تعیین می گردد که پس از توافق با واریز کمتر از 5درصد مبلغ، کار شروع می شود پرداختهای بعدی طی 10 تا 12 قسط و با پیشرفت مطلوب کار خواهد بود.
ما با پتانسیلهای خاصی که در اختیار داریم، ارائه یک کار با کیفیت را تضمین می کنیم و پشتیبان شما تا جلسه دفاع هستیم در صورت تمایل و برای شروع، می توانید فرم «سفارش انجام رساله دکترای علوم تربیتی» را تکمیل کنید

هزینه اصلاح، تکمیل و تقویت پایان نامه های ناقص علوم تربیتی

بسیاری از دانشجویان عزیز علوم تربیتی ممکن است علاقه داشته باشند تنها یک بخشی از پایان نامه شان را به «مجتمع تحصیلات تکمیلی» محول کنند و یا حتی فقط اصلاحات و تغییراتی که استاد راهنما بر روی کارشان اعمال کرده را از ما بخواهند. برخلاف بسیاری از موسسات؛ در این مرکز، تکمیل یا اصلاح کارهای ناقص نیز پذیرفته می شود و پایان نامه دانشجو در هر مرحله ای که باشد و یا هر نقصی که داشته باشد توسط اساتید ما مورد بازنگری، اصلاح و تکمیل قرار می گیرد البته ترجیح ما همیشه این است که هر پروژه را از فاز صفر شروع کنیم و از ابتدا با بالاترن سطح کیفیت انجام بدهیم.

برای تعیین هزینه این خدمات ابتدا بایستی بخشهایی که نوشته شده است مطالعه و بررسی شود و ضمنا  کامنتها و اصلاحات احتمالی مد نظر استاد راهنما (در صورتی که اظهار نظر کرده اند) نیز مورد بررسی دقیق قرار بگیرد بعد از بررسی دقیق شرایط فعلی پایان نامه شما؛ اقدامات لازم جهت اصلاح و تکمیل کار، انجام می شود.

بنابراین اگر پایان نامه شما نقص دارد اجازه بدهید اظهار نظر در مورد قیمت پایان نامه؛ به بعد از مطالعه و بررسی دقیق کار موکول شود و مطمئن باشید که تعیین قیمت منطقی و منصفانه خواهد بود.

هزینه استخراج مقاله از رساله علوم تربیتی

دانشجویانی که رساله شان را نوشته و تکمیل کرده اند ولی فرصت استخراج مقاله از آن را ندارند؛ می توانند براحتی این خدمات را از مجتمع تحصیلات تکمیلی بخواهند. این کار در مجموعه ما بسیار سریع و با قیمت منطقی و متناسبی انجام می پذیرد. اگر برای نگارش مقاله؛ نیاز به استفاده از منابع دیگری هم باشد با رعایت ضوابط این کار؛ از منابع دیگری هم استفاده می شود تا نتیجه کار کاملا استاندارد و مطلوب باشد.

هزینه استخراج مقاله از رساله علوم اجتماعی با توجه به نوع کار تعیین می گردد. پس از نگارش مقاله اصلاحات و تغییرات احتمالی نیز برعهده این مجتمع است.

راههای ارتباط با کارگروه مشاوره پایان نامه علوم تربیتی

چنانچه مایل باشید باشید مستقیم با کارگروه علوم اجتماعی در ارتباط باشید؛ می توانید از طرق تعیین شده زیر این ارتباط را برقرار نمایید:

در صورت تمایل به تماس تلفنی، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، کارشناسان گروه بی وقفه و مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستند:
09101502239
09103434482

فرم درخواست مشاوره: با تکمیل فرم زیر؛ کارشناسان گروه در اولین فرصت با شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود

آدرس: تهران خیابان آزادی خیابان جمالزاده جنوبی کوچه دانشور، پلاک 4 کانون رساله ایران

معتبرترین مرکز نگارش پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی در کشور (از نظر کاربران و تشخیص اساتید محترم راهنما)

مدیریت آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی، علوم شناختی، فلسفه تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش، مشاوره و …

بهترین موسسه انجام پایان نامه

در کارگروه مشاورین پایان نامه علوم تربیتی؛ خدمت به دانشجویان عزیز و کیفیت پایان نامه همیشه مورد توجه ویژه بوده است. شاید واژه «کیفیت» برای شما عزیزان خیلی عام و گنگ باشد اما در مجتمع تحصیلات تکمیلی «استاندارد کیفیت»  به خدماتی اطلاق می شود که کاملا متعهد به نتایج مطلوب پایان نامه باشد. برای ما کیفیت به این مفهوم است که نیاز دانشجویان عزیز علوم تربیتی در انجام پایان نامه شان بطور کامل برآورده شود و تمامی شرایط در همان ارائه اول به طور مطلوب و بدون خطا انجام پذیرفته باشد.
همچنان که قبلا گفته شد، ما اخذ حداکثر نمره پایان نامه را تضمین می کنیم و یکی از عوامل مهم در این موفقیت، درگیرشدن خود دانشجو در پایان نامه است. ما انتظار داریم که در کنار ارائه یک کار باکیفیت، دانشجویان عزیز هم مستمرا نسبت به مسائل پایان نامه درگیر بوده و مطالعه لازم را داشته باشند پس در صورت تمایل و برای شروع، می توانید فرم «سفارش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی» را تکمیل کنید

بیشتر بخوانید: مشاوره انجام پایان نامه مدیریت

انجام فوری و تضمینی پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی

دانشجویان عزیز رشته علوم تربیتی؛ اگر در تدوین پروپوزال یا پایان نامه تان، زمان را از دست داده اید و اکنون فرصت کمی برایتان باقی مانده؛ دست نگهدارید و بیش از این فرصت را از دست ندهید؛ بلافاصله از مشاوره تحلیلی و تخصصی پژوهشگران ممتاز «مجتمع تحصیلات تکمیلی» استفاده کنید. مطلع باشید که ارائه کار با کیفیت در زمان فورس، بسیار پرزحمت و دشوار است بنابراین استفاده از تجربه مشاورین مجرب می تواند بسیار موثر باشد. درصورت تمایل می توانید فرم «مشاوره فوری انجام پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی» را تکمیل کنید

با خدمات مشاوره انجام پایان نامه علوم سیاسی آشنا شوید

قیمت انجام پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه علوم تربیتی، دریافت پذیرش و چاپ

ارائه مقاله برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یک امر اختیاری هست و دانشجویان عزیز مقطع کارشناسی ارشد می توانند با ارائه مقاله دو نمره به نمره نهایی پایان نامه شان اضافه کنند و همچنین رزومه علمی خودشان را نیز تقویت کنند. اما برای مقطع تحصیلی دکترا؛ استخراج مقاله از رساله یک امر واجب و ضروری است. پر واضح است که برای استخراج مقاله؛ ابتدا باید مطالب پایان نامه به یک جامعیت برسد و بعد اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد علی ایحال هزینه استخراج مقاله از رساله دکترا کاری بسیار تخصصی و حساس است و هرگونه کوتاهی در آن ممکن است به اعتبار علمی شما لطمه وارد کند.

انتخاب موضوع مناسب برای پایان نامه علوم تربیتی

موضوع پایان نامه اولین و حساسترین قدم برای آغاز یک پایان نامه ناب و ارزشمند علوم تربیتی است
انتخاب یک عنوان مناسب برای پایان نامه علوم تربیتی به هیچ عنوان مساله ی ساده ای نیست و یکی از مهمترین اقداماتی است که دانشجویان عزیز علوم تربیتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و حتی الامکان از تخصص و مشورت مشاورین با تجربه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: مشاوره انجام پایان نامه علوم اجتماعی

برای اینکه بتوانیم یک موضوع مناسب برای پایان نامه علوم تربیتی انتخاب کنیم بایستی یک نگاه جامع به مباحث روز این رشته داشته باشیم برای این منظور می توانیم از مقالات معتبر رده isi که در معتبرترین نشریات و ژورنالهای تخصصی علوم تربیتی که به چاپ رسیده اند ایده بگیریم.

از دانشجویان عزیز رشته علوم تربیتی که در انتخاب موضوع برای پایان نامه شان دچار تردید یا مشکل هستند دعوت میکنیم از ایده ها وتجربیات ما در این زمینه بهره مند شوند مطمئن باشید با یک انتخاب صحیح، مسیر موفقیت شما در ارائه یک پایان نامه بی نظیر علوم تربیتی بسیار هموار خواهد شد. درصورت تمایل می توانید فرم «انتخاب موضوع پایان نامه علوم تربیتی» را تکمیل کنید

بعد از انتخاب موضوع بسیار مهم است که اقدامات زیر نیز انجام شود:

ثبت موضوع در ایرانداک و استعلام تکراری نبودن عنوان
استعلام سیکا و سویلیکا و بررسی سوابق موضوع (در صورت الزام دانشگاه)
دانلود فرم خام پروپوزال از سایت دانشگاه و در نهایت شروع نگارش پروپوزال

صفر تا صد مراحل نگارش پروپوزال و پایان نامه رشته علوم تربیتی در این کارگروه

مراحل انجام پایان نامه علوم تربیتی معمولا به شرح ذیل است:

انتخاب عنوان ناب و جدید برای پایان نامه
اخذ تایید اولیه عنوان از استاد محترم راهنما (یا مدیر گروه)
ثبت موضوع در ایرانداک و استعلام تکراری نبودن عنوان
استعلام سیکا و سویلیکا و بررسی سوابق موضوع (در صورت الزام دانشگاه)
شروع نگارش پروپوزال و تکمیل بخشهای مختلف آن
بررسی همانند جویی پروپوزال و تعیین درصد تشابه با پروپوزال های دیگر
توانمند سازی دانشجو جهت ارائه پروپوزال نوشته شده به اساتید
اعمال نظرات احتمالی استاد راهنما تا تصویب نهایی پروپوزال
شروع انجام دقیق فصلهای پایان نامه علوم تربیتی به همراه آموزش و
پشتیبانی و ارائه فصل به فصل کار تا اتمام نهایی پایان نامه
بررسی کل پایان نامه از سامانه همانندجویی
تهیه فایل پاورپوینت جهت ارائه در جلسه دفاع از پایان نامه
آموزش و پشتیبانی و آماده سازی دانشجو برای ارائه موفق

تبریک میگوییم! شما با کسب حداکثر نمره از پایان نامه خود دفاع کردید

با مراحل انجام پایان نامه برنامه ریزی آموزشی آشنا شوید.

اصلاح، ویرایش و صفحه آرایی پایان نامه علوم تربیتی

ما در کارگروه مشاوره پایان نامه های علوم تربیتی همواره دانشجویانی که علاقه دارند کل یا حتی بخشهایی از پایان نامه شان را خودشان بنویسند تحسین می کنیم اما توجه داشته باشید که رسیدن به مرحله تایید کامل پایان نامه توسط اساتید راهنما و مشاور حقیقتا کار دشواری است.
در بسیاری مواقع اساتید محترم نظرات اصلاحی روی پایان نامه مطرح می کنند که تأمین نظر استاد راهنما خارج از توان و حوصله دانشجو است این کارگروه؛ با کوله باری از تجربه و مهارت در کمترین زمان ممکن اشکالات و نواقص پایان نامه دانشجویان عزیز را مورد ارزیابی قرار می دهد و تمام اقدامات لازم را جهت تکمیل و رفع نقص آن (تا مرحله تایید و رضایت استاد محترم) برعهده می گیرد.

سوابق مجتمع تحصیلات تکمیلی در نگارش پایان نامه های  رشته علوم تربیتی و نظر دانشجویانی که از خدمات این مرکز استفاده کرده اند:

0جلد
تعداد پایان نامه های تدوین شده گرایشهای علوم تربیتی

کارتون بی نقص و عالی بود. سپاسگزارم

حسن کشاورز, دانشگاه آزاد نطنز

انجام پایان نامه من کمی طول کشید ولی کیفیتش خوب بود. دفاع کردم ممنون

اسماعیل نقابدار, دانشگاه آزاد تهران شمال

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من به راحتی تصویب شد لطفا نگارش پایان نامه ام رو شروع کنین

سهیلا مشتیها, دانشگاه آزاد دماوند

از آقای دکتر فرجی سپاسگزارم کارشون خوب و مورد پسند استاد راهنمام بود
ممنون از همه تون

سیما برجعلی, دانشگاه تهران

کار رساله من غلط تایپی داشت ولی در کل کیفیتش خوب و قابل قبول بود ازتون ممنونم ولی سعی کنین خطاهای تایپی رو به حداقل برسونید

ستاره سهامدار, دانشگاه آزاد تهران مرکز

استاد راهنمای من خیلی سخت گیر هست و خودم هم فرصت انجام پایان نامه ام رو ندارم لطفا برای همکاری با من تماس بگیرید

اسماعیل حسن زاده, دانشگاه آزاد تهران جنوب

بابت مدیریت خوب شرکت شما و تعهد و پاسخگوییتان تشکر می کنم انشاءالله بعد از تصویب پروپوزال برای ادامه کار هم مزاحمتان می شوم

آرمان شهریسا, دانشگاه پیام نور

کی میتونم از پایان نامه ام دفاع کنم. من فرصت زیادی ندارم

اکرم بیدار, دانشگاه پیام نور شهرکرد

کیفیت مطلوب کارهای شرکت شما؛ نشان از مدیریتی صحیح و دقیق دارد. ممنون از شما ضمنا بدلیل بیماری استاد راهنمام دفاع من یک ماه به تاخیر افتاد

خیرالله پرهیزکاری, دانشگاه علامه

از اینکه طبق برنامه زمانبندی کارم رو جلو بردین از شما ممنونم

حسن حبیب پور, دانشگاه آزاد یزد

پایان نامه ام خوب کار شده بود ممنون از زحمات شما لطفا سریعتر برای مقاله  اقدام کنید

هدیه تبریززاده, دانشگاه آزاد تبریز

قیمت خدمات شما نسبت به جاهایی که دوستانم کار کرده بودن مناسبتر بود امیدوارم کیفیت کارتون هم مطلوب باشه

ناصر پدران, دانشگاه آزاد تهران شمال

کارم رو زودتر از آنچه که استاد پژوهشگر وعده داده بود تحویل دادین ممنون البته کمی غلط تایپی هم داشت که قابل چشم پوشی بود

روزبه جوانیان, دانشگاه آزاد رودهن

به نظرم قیمت خدماتتون کمی بالا بود ولی کیفیت کارتون خیلی خوب

حمیده سیاه پوش, دانشگاه اراک

من با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم ممنون از همکاری شما. حتما دوستان دیگه رو بهتون معرفی میکنم

راضیه صداقت پیشه, دانشگاه شاهرود

حجم کاری که به من تحویل دادین به نسبت کم بود و مجبور شدم یه بخشهایی رو خودم بهش اضافه کنم ولی در مجموع کار خیلی خوب بود. برای کار کارشناسی ارشدم که دکتر نورالله پور انجام داده بود رضایت بیشتری داشتم

سهراب امیررضایی, دانشگاه آزاد دزفول

خواستم بدونم شما کار مقاله رو به تنهایی انجام می دین من پایان نامه ام رو خودم نوشتم؟ و آیا ضمانت چاپ هم داره یا نه؟ برای مجلات مورد تایید وزارتین می خوام

پرویز کیایی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

فقط خواستم تشکر کنم ازتون

بازم ممنون

پیمان کریم زاده, دانشگاه آزاد تهران جنوب

یگی از دوستام آدرس شرکت شما ره به من داده لطفا با من تماس بگیرین. دانشجوی حقوق جزا هستم

زینب جهانگیری, دانشگاه مازندران

من دو ماه بیشتر زمان ندارم؛ کارم قابل انجام هست؟

چهار سال پیش کار مقطع کارشناسی ارشدم رو شما انجام داده بودین

طناز اصفهانی, دانشگاه آزاد آمل

تقریبا از انجام رساله ام نا امید شده بودم که با کانون رساله زبان آشنا شدم. از اینکه دلسوزانه همراه من بودید بینهایت سپاسگزارم و برای شما آرزوی توفیق دارم

پدرام پارسا, دانشگاه تهران

از اینکه تونستین تحسین استاد راهنمای سخت گیر من رو برانگیزید باعث خوشحالی من شد. کار شما خیلی خوب هست ممنون از شما

رقیه پورخباز, دانشگاه آزاد نطنز

بهتون تبریک میگم…

مژگان وارسته, دانشگاه اهواز

کار بیشتر از آنجه که فکر می کردم طول کشید ولی ممنون از همکاری خوب شما

کریم حداوندی, دانشگاه یادگار امام

از اینکه در تمام این مدت مکررا مزاحمتون شدم منو ببخشید و ممنون از پاسخگویی صبورانه شما. آرزوی موفقیت بیشتری براتون دارم

رضا شایسته فرد, دانشگاه آزاد تهران شمال

برای من فقط پروپوزال انجام دادین که از کار راضی بودم. مرسی

عبدالله چینی کار, دانشگاه تهران

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا نگارش پایان نامه ام رو شروع کنین

نیلوفر محمدی, دانشگاه علامه

از برخورد بسیار خوب کارشناسانتون خیلی ممنونم واقعا خوش اخلاق هستن مخصوصا خانم جعفری و آقای زابلی

رویا علیپور, آزاد اراک

من قیمتهاتون رو با جاهای دیگه مقایسه کردم در یک سطح بود اما تعریف کیفیت کار شما رو خیلی شنیدم

سعید تقی زاده, دانشگاه اصفهان

کاش زودتر با مجموعه شما آشنا می شدم…

کامل شاهی, دانشگاه زابل

لطفا فهرست منابع پایان نامه من رو هم ارسال کنین تا بتونم مطالعه کنم ممنون

ثریا تمامی , دانشگاه کرمان

کار من رو دکتر زنجانی انجام داده بود بغیر از یگی دو مرحله تاخیر در تحویل کارها ولی انصافا کارشون خوب بود.

نیما آسوده, دانشگاه آزاد مشهد

کار من نسبت به دوستام خیلی بهتر شده بود

شهرام کارآزموده, دانشگاه آزاد یاسوج

لطفا نسخه کامل پایان نامه رو برام ایمیل کنین؛ از تلگرام دریافت نکردم

پردیس جوانمرد, آزاد تهران مرکز

براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

پرستو رازدار, آزاد یادگار امام

حجم کاری که به من تحویل دادین به نسبت کم بود و مجبور شدم یه بخشهایی رو خودم بهش اضافه کنم ولی در مجموع کار خیلی خوب بود. برای کار کارشناسی ارشدم که دکتر نورالله پور انجام داده بود رضایت بیشتری داشتم

سهراب امیررضایی, دانشگاه آزاد دزفول

خواستم بدونم شما کار مقاله رو به تنهایی انجام می دین من پایان نامه ام رو خودم نوشتم؟ و آیا ضمانت چاپ هم داره یا نه؟ برای مجلات مورد تایید وزارتین می خوام

پرویز کیایی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

فقط خواستم تشکر کنم ازتون

بازم ممنون

پیمان کریم زاده, دانشگاه آزاد تهران جنوب

یگی از دوستام آدرس شرکت شما ره به من داده لطفا با من تماس بگیرین. دانشجوی حقوق جزا هستم

زینب جهانگیری, دانشگاه مازندران

من دو ماه بیشتر زمان ندارم؛ کارم قابل انجام هست؟

چهار سال پیش کار مقطع کارشناسی ارشدم رو شما انجام داده بودین

طناز اصفهانی, دانشگاه آزاد آمل

تقریبا از انجام رساله ام نا امید شده بودم که با کانون رساله زبان آشنا شدم. از اینکه دلسوزانه همراه من بودید بینهایت سپاسگزارم و برای شما آرزوی توفیق دارم

پدرام پارسا, دانشگاه تهران

از اینکه تونستین تحسین استاد راهنمای سخت گیر من رو برانگیزید باعث خوشحالی من شد. کار شما خیلی خوب هست ممنون از شما

رقیه پورخباز, دانشگاه آزاد نطنز

بهتون تبریک میگم…

مژگان وارسته, دانشگاه اهواز

کار بیشتر از آنجه که فکر می کردم طول کشید ولی ممنون از همکاری خوب شما

کریم حداوندی, دانشگاه یادگار امام

از اینکه در تمام این مدت مکررا مزاحمتون شدم منو ببخشید و ممنون از پاسخگویی صبورانه شما. آرزوی موفقیت بیشتری براتون دارم

رضا شایسته فرد, دانشگاه آزاد تهران شمال

برای من فقط پروپوزال انجام دادین که از کار راضی بودم. مرسی

عبدالله چینی کار, دانشگاه تهران

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا نگارش پایان نامه ام رو شروع کنین

نیلوفر محمدی, دانشگاه علامه

از برخورد بسیار خوب کارشناسانتون خیلی ممنونم واقعا خوش اخلاق هستن مخصوصا خانم جعفری و آقای زابلی

رویا علیپور, آزاد اراک

من قیمتهاتون رو با جاهای دیگه مقایسه کردم در یک سطح بود اما تعریف کیفیت کار شما رو خیلی شنیدم

سعید تقی زاده, دانشگاه اصفهان

کاش زودتر با مجموعه شما آشنا می شدم…

کامل شاهی, دانشگاه زابل

لطفا فهرست منابع پایان نامه من رو هم ارسال کنین تا بتونم مطالعه کنم ممنون

ثریا تمامی , دانشگاه کرمان

کار من رو دکتر زنجانی انجام داده بود بغیر از یگی دو مرحله تاخیر در تحویل کارها ولی انصافا کارشون خوب بود.

نیما آسوده, دانشگاه آزاد مشهد

کار من نسبت به دوستام خیلی بهتر شده بود

شهرام کارآزموده, دانشگاه آزاد یاسوج

لطفا نسخه کامل پایان نامه رو برام ایمیل کنین؛ از تلگرام دریافت نکردم

پردیس جوانمرد, آزاد تهران مرکز

براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

پرستو رازدار, آزاد یادگار امام

پاسخ به پرسشهای متداول شما عزیزان:

استاد راهنمای من بسیار سخت گیر هست. چکار کنم؟2020-08-04T17:37:26+00:00
اگر استاد راهنمای شما بسیار سخت گیر است اصلا نگران نباشید چرا که با توجه به سوابق علمی مجتمع در نگارش انواع پایان نامه و رساله های زبان؛ ما رضایت سخت گیر ترین اساتید را هم جلب می کنیم. وانگهی اصولا ما کار با اساتید سخت گیر را بیشتر می پسندیم چون باعث میشود ظرفیتهای خودمان را بهتر و بیشتر به نمایش بگذاریم. تنها مساله ای که مطرح است اینکه کار شما دانشجوی عزیز ممکن است کمی بیشتر از حد طبیعی زمان می طلبد چراکه تأمین نظر یک استاد سخت گیر مستلزم صرف وقت بیشتر هست. در این ارتباط با متصدیان شرکت هماهنگی لازم را بعمل آورید.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

من میخواهم تمام یا بخشی از پایان نامه ام را خودم بنویسم شما چه کمکی میکنید؟2020-08-04T17:33:54+00:00

ما به تمام دانشجویان عزیزی که وقت، دانش، حوصله، تخصص و تجربه کافی رو برای نگارش پایان نامه شون دارند و می توانند بخشی از پایان نامه شان را خودشان انجام بدهند؛ توصیه می کنیم که خودشان شخصا این کار رو انجام بدن و از حتی المقدور از کمک موسسات استفاده نکنن به شما دوست عزیزی که همچین تصمیمی رو گرفته اید هم تبریک می گیم و تمام تلاشمون رو خواهیم کرد که بتونید به نحو احسن از عهده این کار بربیاید.
کانون رساله زبان؛ در تمام مراحل انجام کار در خدمت شما هستند و شما رو از تجارب خودشون بهره مند می کنند.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

آیا میتوانم با پژوهشگری که کار من را بر عهده میگیرد ارتباط داشته باشم؟2020-08-04T17:28:05+00:00
بله حتما.
قطعا لازم هست در مراحل مختلف انجام پایان نامه تون در ارتباط مستقیم با پژوهشگر باشید و سوالات و ابهامات احتمالی تون رو با ایشون در میان بگذارید و آموزش ببینید. این ارتباط می تونه از طریق تلگرام، تلفن یا حتی حضوری باشه.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

قیمت پروپوزال کارشناسی ارشد زبان چقدر است؟2020-08-04T16:57:17+00:00

تعیین قیمت نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد گرایش های مختلف زبان به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آن «موضوع یا عنوان پایان نامه» است اگر دانشجو هنوز موضوعی را انتخاب نکرده؛ می توانیم موضوعات به روز و مناسبی را پیشنهاد کنیم که حتی هزینه دانشجو منطقی و مناسب باشد چراکه بعضی از دانشجویان متاسفانه خودشان نسنجیده موضوعاتی را انتخاب می کنند که به دلیل کمبود منابع یا معضلات دیگر؛ هزینه نگارش پروپوزال یا پایان نامه شان بالا و گزاف می شود. ما در کانون رساله زبان؛ ظرفیتهایی را در اختیار داریم که انجام نگارش پایان نامه های زبان با بالاترین سطح کیفیت را با قیمت متناسب و مطلوب میسر می سازد.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

دانلود فرم خام پروپوزال زبان2020-08-04T16:53:55+00:00
دانشجویان عزیز رشته زبان که در مرحله تکمیل پروپوزال هستند، باید توجه داشته باشند که مطالب پروپوزال رو حتما در فرمت خام پروپوزال دانشگاه خودشون تکمیل کنند. البته این فرمت از خیلی جهات شبیه به هم هستند اما یکسان نیستند. این فرمت به راحتی از سایت دانشگاهتون قابل دانلود هست اما اگر به هر دلیلی موفق به تهیه فرمت خام پروپوزال دانشگاهتون نشدید، اصلا نگران نباشید چون ما در کانون رساله زبان بدلیل اینکه سالها با دانشجویان تمام دانشگاههای سطح کشور کار کرده ایم تقریبا تمام فرمتهای خام پروپوزال رو در اختیار داریم شما می تونید یک پیام به واحد پشتیبانی شرکت ما ارسال کنید تا فرمت دانشگاهتون رو براتون بصورت رایگان ارسال کنیم

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

مراحل انجام کار پایان نامه حقوق من چگونه است؟2020-08-04T16:25:47+00:00
زمانی که یک دانشجوی زبان تصمیم میگیره روی پایان نامه ش کار کنه، اولین و مهمترین قدم، انتخاب موضوع جدید هست. موضوع باید طوری انتخاب شود که هم جدید و به روز بوده و هم غیر تکراری باشد و ضمنا مسائل بسیار مهم دیگری هم وجود دارد که در انتخاب موضوع بایستی رعایت شود.

در مرحله بعدی پروپوزال نوشته می شود که دربرگیرنده یک شمای کلی از رساله است و در نگارش آن باید نهایت دقت و وسواس را صرف کنیم چرا که کل پایان نامه بر اساس پروپوزال نگاشته خواهد شد.

در مرحله سوم؛ نگارش پلان پایان نامه است که مشخص می کند سرفصلها و محتوای پایان نامه چه باید باشد.

بعد از تدوین پلان؛ فصلهای پایان نامه شروع می شود و کار فصل به فصل پیش می رود. در نهایت بعد از تدوین تمام فصول و اخذ تایید مرحله به مرحله آن (توسط استاد راهنما) فایل پاورپوینت جلسه دفاع تدوین می گردد و دانشجو آماده دفاع از پایان نامه می شود.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

آیا موارد نارضایتی در کانون رساله زبان وجود داشته است؟2020-08-04T16:21:28+00:00

واقعیت این است که در تمام سالهای فعالیت کانون رساله زبان، تمام تلاش و تمرکز ما کسب رضایت دانشجویان عزیزی بوده که به ما اعتماد کرده اند هرچند از هزاران دانشجوی این مجتمع؛ جلب رضایت تعداد انگشت شماری از آنان واقعا دشوار بوده است اما خرسندیم که  حتی وسواس ترین دانشجویان نیز با رضایت کامل از این مرکز خارج شده اند.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

آیا از پایان نامه های زبان؛ مقاله هم استخراج می کنید؟2020-08-04T16:09:04+00:00

اگر پایان نامه شما توسط «کانون رساله زبان» تهیه شده باشد، حائز شرایطی هست که بتوانید از محتوای پایان نامه یک یا دو مقاله استخراج کنید و در ژورنالهای معتبر به چاپ برسانید؛ اما اگر پایان نامه را خودتان انجام داده اید یا اینکه در موسسات دیگر انجام شده است؛ باید از لحاظ علمی و فنی مورد بررسی قرار بگیرد اگر بار علمی مناسبی داشته باشد؛ در زمینه تهیه مقاله می توانیم در خدمت شما باشیم.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

2020-08-04T16:06:12+00:00

ببینید ممکن است شما با استاد راهنماتون روابط دوستانه و صمیمی داشته باشید و استاد راهنمای محترم؛ قصد ندارد سخت گیری خاصی در کار شما داشته باشد، ولی ما پیشنهاد می کنیم که باز هم کارتان راجدی بگیرید. چون اولا شما بایستی در حضور دو استاد دیگر که نقش داور را دارند، از پایان نامه دفاع کنید ثانیا پایان نامه شما ماحصل تلاش شما در مقطع کارشناسی ارشد (یا دکترا) هست و با انجام یک کار قوی و مناسب، می توانید از آن بعنوان یک رزومه قوی استفاده کنید. ثالثا معمولا اساتیدی که در ظاهر با دانشجویان روابط دوستانه ای دارند، در عمل سطح انتظاری مشابه یک استاد سخت گیر دارند چون کاری که شما ارائه می کنید در کارنامه آنها هم ثبت می شود و در باطن اصلا مایل نیستند از یک کار ضعیف حمایت کنند.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

من یک کار ساده و معمولی می خوام و حساسیتی روی کارم ندارم؛ پیشنهاد شما چی هست؟2020-08-04T15:51:00+00:00

ببینید ممکن است شما با استاد راهنماتون روابط دوستانه و صمیمی داشته باشید و استاد راهنمای محترم؛ قصد ندارد سخت گیری خاصی در کار شما داشته باشد، ولی ما پیشنهاد می کنیم که باز هم کارتان راجدی بگیرید. چون اولا شما بایستی در حضور دو استاد دیگر که نقش داور را دارند، از پایان نامه دفاع کنید ثانیا پایان نامه شما ماحصل تلاش شما در مقطع کارشناسی ارشد (یا دکترا) هست و با انجام یک کار قوی و مناسب، می توانید از آن بعنوان یک رزومه قوی استفاده کنید. ثالثا معمولا اساتیدی که در ظاهر با دانشجویان روابط دوستانه ای دارند، در عمل سطح انتظاری مشابه یک استاد سخت گیر دارند چون کاری که شما ارائه می کنید در کارنامه آنها هم ثبت می شود و در باطن اصلا مایل نیستند از یک کار ضعیف حمایت کنند.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

من کارم را خیلی زود می خواهم، آیا در کانون رساله زبان این مساله میسر هست؟2020-08-03T00:36:15+00:00

بله قطعا. البته ابتدا باید کار توسط اساتید مجموعه بررسی شود اگر از نظر فنی مشکلی خاصی نداشته باشد؛ با ظرفیتهایی که در اختیار داریم پروژه شما را با حفظ کیفیت، با سرعتی بهتان تحویل می دهیم که خارج از تصور شماست 🙂

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

آیا برای دانشجویانی که توان اقتصادی پایینی دارند؛ خدماتی با قیمت مناسبتر ارائه می دهید؟2020-08-03T00:31:30+00:00

بله ما به دلیل سابقه بلند مدتی که در نگارش پایان نامه های رشته زبان داریم، پلان های متفاوتی را برای هر سطح بودجه ای تعیین می کنیم. البته اولویت ما این هست که از پژوهشگرهای طراز اول استفاده کنیم ولی اگر یک دانشجویی مشکل مالی داشته باشد می توانیم از پژوهشگران جوان (ولی با انگیزه و متعهد) برای انجام پایان نامه استفاده کنیم که به نسبت دستمزد مناسبتری رو مطالبه می کنند.
البته کیفیت این پژوهشگران هم به شدت زیر ذره بین است بطوریکه دانشجو هیچ لطمه ای نبیند و پایان نامه در حد استاندارد دانشگاههای کشور باشد

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

من پایان نامه ام را کامل انجام داده ام اما استاد راهنما ایراداتی را مطرح کردند چکار کنم؟2020-08-03T00:27:53+00:00

بله ابتدا باید کار پایان نامه شما مورد بررسی قرار بگیرد و کامنتها و اصلاحات مد نظر استاد راهنما هم مورد واکاوی و بررسی دقیق قرار گیرد. بعد از بررسی دقیق شرایط فعلی پایان نامه شما؛ اقدامات لازم جهت اصلاح و تامین نظرات استاد راهنما انجام میشود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

آیا پایان نامه های ضعیف یا ناقص را تکمیل می کنین؟2020-08-03T00:24:56+00:00

بله کار شما در هر مرحله ای که باشد و هر نقصی که داشته باشد توسط اساتید ما مورد بازنگری، اصلاح و تکمیل قرار می گیره. البته ترجیح ما همیشه این هست که هر پروژه را از فاز صفر شروع کنید و از ابتدا طبق بالاترین استانداردهای دانشگاههای کشور انجام بدیم.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

نگارش پایان نامه زبان چقدر طول می کشد؟2020-08-03T00:21:37+00:00

اگر کار شما در فاز صفر باشد از نظر زمان بندی به سه شکل قابل بررسی، برنامه ریزی و اجرا هست:

1-اگر بخواهید خودتان در جریان ریز کارها باشید و کار را ضمن مطالعه مرحله به مرحله به تایید اساتید راهنما برسانید و ضمن تحویل کارها، آموزشهای لازم را دیده و مراحل مختلف را فرا بگیرید، حدودا 4 تا 6 ماه برای انجام پایان نامه های ارشد؛ و حدود 6 ماه تا یکسال برای انجام پایان نامه های دکترا زمان در نظر می گیریم.
2-اگر از نظر زمانی محدودیت دارید و مایل هستید کارتان سریعتر انجام شود و نیاز کمتری به آموزش دارید، می توانیم 3 ماهه یا زودتر کار را تحویل بدهیم.
3-اگر زمان را از دست داده اید و فرصت کمی دارید و می خواهید بصورت فورس ماژور کارتان را انجام دهید، با توجه به ظرفیتهای بالای مجتمع مشاورین رساله حقوق؛ می توانیم کار رو با حفظ کیفیت؛ حتی سریعتر از حالت طبیعی تحویل بدیم.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

من مشکل مالی دارم در انجام پایان نامه چطور می تونین به من کمک کنین؟2020-08-03T00:16:59+00:00

برای شما عزیزی که مشکل مالی دارید، چند راه حل وجود دارد:

1- راه اول اینکه ما راهنمایی تان می کنیم تا بخشهای ساده پایان نامه تان را خودتان انجام دهید  تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

2- ما شرایط پرداخت را برایتان تسهیل می کنیم تا در مدت بلندتری پرداخت کنید و هزینه هایتان را مدیریت کنید.

3- معمولا اساتید با تجربه و متخصص بدلیل زحمات و مرارتهایی که در کارشان کشیده اند انعطاف کمتری در تعیین دستمزدشان دارند ولی اساتید جوانتر آمادگی بیشتری رو دارند که قیمت مناسب تری را برای کار شما در نظر بگیرند و ما سعی خواهیم کرد بهترین گزینه رو برای شما انتخاب کنیم.

4- در تعیین قیمت؛ ما هم بیشتر ملاحظه شما را می کنیم و در حد توان قیمت مناسب تری را برایتان در نظر می گیریم

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

من فقط یک قسمت از پایان نامه ام رو از شما می خوام؛ امکانش هست؟2020-08-02T02:07:52+00:00

بله اگر اطمینان داشته باشیم که سایر بخشهای پایان نامه که خودتان نوشته اید دارای کیفیت مطلوبی می باشد، بخشهای ناقص رو ما برعهده می گیریم.
برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

من پایان نامه ام رو به یک موسسه دیگه ای محول کرده بودم ولی کیفیت مطلوب ندارد چه کنم؟2020-08-02T02:02:33+00:00

دوستان عزیز یکی از توصیه های مهم ما به همه دانشجویان عزیز رشته های زبان های خارجی این هست که یا شخصا خودتان کار پایان نامه تان رو انجام دهید و یا اینکه به موسسات معتبر محول کنید. اما اگر فریب موسسات سودجو را خوردید؛ هیچ ایرادی ندارد و هنوز هم دیر نیست. ما کار شما رو در هر مرحله و کیفیتی که باشد قبول می کنیم و با بهترین کیفیت تحویل می دهیم.
برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

قیمت و نحوه سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان (انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی)

 

استاد راهنمای من بسیار آدم کم سوادی هست؛ چاره من چیه؟2020-08-01T02:05:07+00:00

متاسفانه کار با اساتید کم تجربه و کم سواد بسیار بسیار سخت هست. یک توصیه مهم ما این هست که در صورت امکان استاد راهنمایتان را عوض کنید اما اگر اجازه این کار را نداشتید و چاره ای وجود نداشت، مجبوریم از پلانی برای مواجهه با اساتید کم سواد تدارک دیده ایم استفاده کنیم و ضمنا به نوعی با این اساتید مدارا کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

ارتباط با کانون رساله زبان | بهترین موسسه نگارش پایان نامه زبان انگلیسی | پیشنهاد موضوع پایان نامه زبان

اگر استاد راهنما نسبت به پایان نامه اصلاحاتی را مطرح نماید؛ آیا شما انجام می دهید؟2020-08-01T01:57:38+00:00

اساسا وظیفه ذاتی اساتید محترم راهنما، ایراد گرفتن از کار هست و حتی اگر بهترین پایان نامه حقوق را ارائه کنید، دور از انتظار نیست که ایراداتی را نسبت به کار مطرح کنند. پس ما تمام نظرات استاد راهنما را مو به مو در پایان نامه تان اعمال می کنیم تا جاییکه کار نهایی مورد تایید قطعی و کامل استاد راهنمای محترم قرار بگیرد و با رضایت کامل به شما اجازه دفاع بدهند.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

من نمیخوام استادم متوجه بشه که کارم رو دادم بیرون، چکارکنم؟2020-08-01T01:46:18+00:00

اگر از ابتدای کار تا پایان مسیر همراه ما باشید و قدم به قدم مراحل پایان نامه تان را با ما پیش ببرید، قطعا مشکلی متوجه شما نخواهد شد چون اولا با ارائه آموزشهای حین انجام کار؛ سطح علمی شما را به اندازه سطح علمی و فنی پایان نامه تان ارتقاء می دهیم، با تعامل و توضیحات کامل و کافی؛ مو به مو با پیشرفت کار شما هم پیشرفت میکنید بطوریکه چنان به موضوع و پروژه مسلط خواهید شد که دیگر اینکه چه کسی پایان نامه را نوشته اصلا اهمیتی نداشته باشد چراکه در پایان کار دیگر خودتان براحتی می توانید پایان نامه مشابهی رو بنویسید.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

چطور می توانم کارم را پیگیری کنم؟2020-08-01T01:42:46+00:00

از زمانی که پایان نامه تان را به کانون رساله زبان محول می کنید، تمام تلاش ما این خواهد بود که به بهترین کیفیت کار را پیش ببریم. شما عزیزان هم در هر ساعت شبانه روز و هر روز هفته می توانید از طریق راههای ارتباطی با شرکت، پیگیر کارتان باشید و ما مشتاقانه پاسخگوی شما خواهیم بود.

برای پیگیری کار؛ اولویت اول ما، ارسال پیام از طریق تلگرام است چون بلافاصله می توانیم پاسخ دهیم. اما چنانچه دسترسی به تلگرام یا واتس آپ ندارید؛ از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل یا حتی مراجعه حضوری هم می توانید پیگیر باشید.

البته پیگیری ها صرفا جهت آسودگی خیال شماست وگرنه تمام کارها چنان طبق برنامه پیش خواهد رفت که اساسا نیازی به پیگیری نیست.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

ارتباط با کانون رساله زبان

پشتیبانی شما از دانشجویان تا چه مرحله ای می باشد؟2020-08-01T01:39:58+00:00

پشتیبانی کانون رساله حقوق از دانشجویانی که کارشان را به این مرکز محول کرده اند بصورت کامل و تمام وقت تا جلسه دفاع از رساله می باشد. با شروع کار شما؛ پشتیبانی مجتمع آغاز می شود و تا دفاع موفقیت آمیز از پایان نامه ادامه می یابد.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

 

تماس با کانون رساله زبان

اگر موضوع پیشنهادی شما مورد تایید الستاد راهنما قرار نگرفت تکلیف چیست؟2020-08-01T01:32:14+00:00

در مرحله پیشنهاد موضوع پایان نامه (مثل سایر مراحل انجام کار)، ما متعهد هستیم که تا تایید نهایی استاد راهنما از شما حمایت کنیم. یعنی اگر موضوعاتی که برای شما تهیه شده به هر دلیلی مورد تایید استاد راهنما واقع نشد (البته بدلیل اینکه ما روی انتخاب موضوع حساسیت زیادی داریم؛ معمولا در همان مرحله اول موضوعات تایید می شوند)؛ پیشنهاد موضوع تا پذیرش نهایی توسط استاد راهنما ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد موضوع پایان نامه یکی از حساسترین و مهمترین مراحل مقدماتی کار هست که حتما توصیه می کنیم صفحه مربوط به «پیشنهاد موضوع برای پایان نامه» رو مطالعه کنین تا اطلاعات مناسبی رو در این رابطه بدست بیارید.

برای راهنمایی بیشتر؛ کارشناس شیفت مجتمع؛ با شماره موبایل 09103434482 هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شماست.

نحوه پرداخت هزینه پایان نامه ها چطور است؟2020-08-01T01:25:47+00:00

بعد از اینکه قیمت انجام پایان نامه دانشجو تعیین گردید، یک بخشی از مبلغ را باید بعنوان پیش پرداخت واریز کنید که توافقی هست و می تواند درصدی از مبلغ کل باشد. در ادامه اگر کار شما طی چند مرحله قابل تحویل باشد (مثل پایان نامه ها و …) پرداختهای بعدی تان با توجه به پیشرفت کار خواهد بود.

ما سعی کرده ایم شرایط مالی دانشجویان عزیز را در نظر بگیریم و در مورد شرایط پرداخت هزینه ها؛ انعطاف لازم را داشته باشیم. از طرف دیگر، تمام تلاش ما در سالها فعالیت مان همیشه این بوده که ارزش خدماتی که به دانشجو ارائه می کنیم فراتر از هزینه ای باشد که دانشجو پرداخت می کند.

اهمیت استفاده از مشاوره انجام پایان نامه

اگر در انجام پایان نامه تازه‌ کار هستید و تجربه خاصی در این زمینه ندارید و در عین حال می‌خواهید در زمانی کوتاه در انجام مهم‌ترین پروژه پژوهشی تان موفقیت بینظیری را کسب کنید؛  مشاوره پایان نامه برای شما بسیار مفید و ضروری خواهد بود.
در این مرکز، همواره توجه ویژه و خاصی به محتوای علمی پایان نامه و همچنین آموزش و توانمند سازی دانشجویان می شود بنابراین استفاده از خدمات مشاوره و آموزشی این مجموعه موثر‌ترین راه برای رسیدن به موفقیت است. استفاده از خدمات یک موسسه معتبر، نشان دهنده‌ی ارزشی است که شما برای پایان نامه تان قائل شده‌اید و باعث افتخار است که اعلام کنیم در رشته علوم تربیتی ؛ در چارچوب تعهداتی که داریم ، کسب حداکثر نمره پایان نامه تان را تضمین می کنیم