انجام پایان نامه علوم اجتماعی

آموزش و مشاوره کامل انجام پایان نامه علوم اجتماعی | مقطع ارشد و دکترا

کارگروه تخصصی علوم اجتماعی مرکز مجتمع مشاورین تحصیلات تکمیلی

ارائه راهکارهای بی نظیر در زمینه آموزش، نگارش، اصلاح، ارائه و دفاع از پایان نامه های علوم اجتماعی
با تضمین دفاع سریع و اخذ حداکثر نمره  | پروپوزال و پایان نامه | مقاله، تحقیق، سمینار

انجام پایان نامه علوم اجتماعی

مشاوره کامل جهت تدوین، نگارش و انجام پروپوزال و پایان نامه علوم اجتماعی در مقطع ارشد و دکترا

کارگروه تخصصی علوم اجتماعی مرکز مجتمع مشاورین تحصیلات تکمیلی

ارائه راهکارهای بی نظیر در زمینه آموزش، نگارش، اصلاح، ارائه و دفاع از پایان نامه های علوم اجتماعی
با تضمین دفاع سریع و اخذ حداکثر نمره  | پروپوزال و پایان نامه | مقاله، تحقیق، سمینار

درباره تیم مشاورین انجام پایان نامه علوم اجتماعی

برخلاف بعضی از موسسات نوپایی که اخیرا سفارش پایان نامه قبول می کنند و کیفیت علمی تعریف شده ای هم ندارند؛ «کانون رساله ایران» یک مرکز نوظهور و تازه تاسیس نیست بیش از ده سال است که این مجموعه با ارائه خدمات مشاوره پایان نامه؛ در کنار دانشجویان عزیز رشته علوم اجتماعی بوده است سالها تجربه ما در زمینه داوری، آموزش و نگارش پایان نامه؛ قطعا می تواند کمک شایان و قابل توجهی به شما بکند و مطمئن باشید کسب موفقیت بدون استفاده از تجربه مشاورین مجرب و دلسوز بسیار دور و دشوار است

قیمت مشاوره پروپوزال و پایان نامه رشته علوم اجتماعی (مقطع کارشناسی ارشد و دکترا)

هزینه خدمات مشاوره پایان نامه علوم علوم اجتماعی بعنوان یک کار پژوهشی حساس و حائز اهمیت به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی همچون موضوع انتخابی و غنای منابع، میزان نیاز به ترجمه منابع خارجی، روش تحقیق (پرسشنامه ای، مصاحبه ای، ترکیبی و …) جامعه آماری، دانشگاه محل تحصیل دانشجو و سطح انتظار اساتید محترم و … اما توصیه ما به دانشجویانی که مایل هستند از این خدمات استفاده کنند آن است که به هیچ عنوان بودجه خود را صرف یک کار ارزان و بی کیفیت نکنند بلکه خدماتی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب را انتخاب کنند.

قیمت انجام پروپوزال ارشد علوم اجتماعی

برخلاف ظاهر، نگارش پروپوزال علوم اجتماعی از حساسیتهای خاصی برخوردار است طوریکه باید برای هر بخش از پروپوزال وقت کافی صرف شود. نگارش پروپوزال گرایشهای مختلف علوم اجتماعی؛ کاری حساس و دقیق است و از آنجایی که دانشجوی عزیز قبل از تصویب پروپوزال اجازه شروع پایان نامه را نخواهد داشتَ؛ از نظر زمان بندی هم حائز اهمیت است. ما تحویل به موقع کار را تضمین می کنیم و تا تصویب آن از شما عزیزان پشتیبانی می شود (پشتیبانی شامل انجام تمام نظرات اصلاحی استاد راهنما، آموزش و … است)

برای دانشجویان عزیزی که هنوز موضوعی برای پایان نامه خودشان انتخاب نکرده اند؛ چند موضوع ناب و جدید تهیه می شود تا قبل از شروع پروپوزال؛ یکی از موضوعات را با مشورت استاد راهنما  انتخاب کنید.

عزیزان برای شروع کار یا تبادل نظر با کارشناسان می توانید فرم «سفارش انجام پروپوزال علوم اجتماعی» را تکمیل و قبل از هر اقدامی با اساتید ما مشورت کنید.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی

هزینه از که بابت مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی دریافت می شود شامل طیف وسیعی از خدمات است این هزینه برای اختصاص یافتن یک استاد پژوهشگر مجرب جهت مشاوره صفرتاصد پایان نامه با کیفیت مطلوب و تضمینی است و همچنین پشتیبانی از تمام مراحل خواهد بود. کار پشتیبانی انجام پایان نامه دانشجویان عزیز با واریز مبلغی بعنوان پیش پرداخت (کمتر از ده درصد مبلغ کل) شروع خواهد شد و پرداختهای دیگر طی 8 قسط و با پیشرفت کار خواهد بود. خدمات شرکت شامل مشاوره صفر تا صد پایان نامه علوم اجتماعی، انجام نظرات اصلاحی استاد محترم راهنما، پشتیبانی و آموزشهای لازم می باشد و موفقیت اصلی ما در پشتیبانی و آموزش شما برای ارائه یک کار بی نظیر و قابل تحسین است، در صورت تمایل می توانید فرم «سفارش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی» را تکمیل کنید

قیمت نگارش پروپوزال دکترای علوم اجتماعی

نگارش پروپوزال دکترای علوم اجتماعی یک طرح تحقیقاتی بسیار مهم و نسبتا دشوار است که باید از نظر علمی و ساختاری دارای کیفیت مطلوب باشد. یکی از اصلی ترین شاخصهای سنجش برای ارزیابی کیفیت عالی پروپوزال دکترا؛ رضایت استاد محترم راهنما و مشاور است. پژوهشگران «مجتمع تحصیلات تکمیلی» با سخت کوشی و جدیت؛ ارائه یک کار با کیفیت را تضمین می کنند.
هزینه خدمات مشاوره پروپوزال دکترای علوم اجتماعی با مصاحبه اولیه در خصوص نوع پروژه و ابعاد و زوایای مختلف آن، توافق می گردد و البته هزینه تعیین شده کاملا منطقی و منصفانه خواهد بود
بطور متوسط انجام پروپوزال دکترای علوم اجتماعی بیست تا سی روز زمان می طلبد اما با توجه به ظرفیتهای موجود؛ تحویل سریعتر هم میسر هست پشتیبانی ما تا تصویب نهایی پروپوزال همراه شما عزیزان خواهد بود.
همچنین برای دانشجویان عزیزی که هنوز موضوعی برای رساله خودشان انتخاب نکرده اند؛ ابتدا چند موضوع مناسب تهیه می شود تا قبل از شروع پروپوزال؛ یکی از موضوعات را با مشورت استاد راهنما  انتخاب کنند.

هزینه نگارش رساله دکترای علوم اجتماعی با استخراج مقاله

رساله دکترای علوم اجتماعی مهمترین طرح پژوهشی آکادمیک این رشته در دانشگاههای کشور است بنابراین؛ اساتید محترم راهنما به درستی انتظار دارند که یک کار ناب و یونیک از دانشجوی دکترای علوم اجتماعی دریافت کنند. بهمین جهت پژوهشگرانی که وظیفه نگارش رساله دکترای علوم اجتماعی را برعهده می گیرند بایستی راههای تازه و ابتکاری برای حصول بهترین نتیجه را به کار بگیرند و اینکار فقط از عهده افرادی توانمند و مجرب ساخته است.

هزینه مشاوره نگارش رساله دکترای علوم اجتماعی در «مجتمع تحصیلات تکمیلی» با مصاحبه و تبادل نظر دو طرفه برآورد می شود که پس از توافق با واریز کمتر از 5درصد مبلغ، کار شروع می شود پرداختهای بعدی طی 10 تا 12 قسط و با پیشرفت مطلوب کار خواهد بود.

ما با پتانسیلهای خاصی که در اختیار داریم، ارائه یک کار با کیفیت را تضمین می کنیم و پشتیبان شما تا جلسه دفاع هستیم در صورت تمایل و برای شروع، می توانید فرم «سفارش انجام رساله دکترای علوم اجتماعی» را تکمیل کنید

هزینه اصلاح، تکمیل و تقویت پایان نامه های ناقص علوم اجتماعی

بسیاری از دانشجویان عزیز علوم اجتماعی ممکن است علاقه داشته باشند تنها یک بخشی از پایان نامه شان را به «مجتمع تحصیلات تکمیلی» محول کنند و یا حتی فقط اصلاحات و تغییراتی که استاد راهنما بر روی کارشان اعمال کرده را از ما بخواهند. برخلاف بسیاری از موسسات؛ در این مرکز، تکمیل یا اصلاح کارهای ناقص نیز پذیرفته می شود و پایان نامه دانشجو در هر مرحله ای که باشد و یا هر نقصی که داشته باشد توسط اساتید ما مورد بازنگری، اصلاح و تکمیل قرار می گیرد البته ترجیح ما همیشه این است که هر پروژه را از فاز صفر شروع کنیم و از ابتدا با بالاترن سطح کیفیت انجام بدهیم.

برای تعیین هزینه این خدمات ابتدا بایستی بخشهایی که نوشته شده است مطالعه و بررسی شود و ضمنا  کامنتها و اصلاحات احتمالی مد نظر استاد راهنما (در صورتی که اظهار نظر کرده اند) نیز مورد بررسی دقیق قرار بگیرد بعد از بررسی دقیق شرایط فعلی پایان نامه شما؛ اقدامات لازم جهت اصلاح و تکمیل کار، انجام می شود.

بنابراین اگر پایان نامه شما نقص دارد اجازه بدهید اظهار نظر در مورد قیمت پایان نامه؛ به بعد از مطالعه و بررسی دقیق کار موکول شود و مطمئن باشید که تعیین قیمت منطقی و منصفانه خواهد بود.

هزینه استخراج مقاله از رساله علوم اجتماعی

دانشجویانی که رساله شان را نوشته و تکمیل کرده اند ولی فرصت استخراج مقاله از آن را ندارند؛ می توانند براحتی این خدمات را از مجتمع تحصیلات تکمیلی بخواهند. این کار در مجموعه ما بسیار سریع و با قیمت منطقی و متناسبی انجام می پذیرد. اگر برای نگارش مقاله؛ نیاز به استفاده از منابع دیگری هم باشد با رعایت ضوابط این کار؛ از منابع دیگری هم استفاده می شود تا نتیجه کار کاملا استاندارد و مطلوب باشد.

هزینه استخراج مقاله از رساله علوم اجتماعی زمانی قابل اعلام است که پروژه کاملا بررسی و مطالعه شود. پس از نگارش مقاله اصلاحات و تغییرات احتمالی نیز برعهده این مجتمع است.

راههای ارتباط با کارگروه مشاوره پایان نامه علوم اجتماعی

چنانچه مایل باشید باشید مستقیم با کارگروه علوم اجتماعی در ارتباط باشید؛ می توانید از طرق تعیین شده زیر این ارتباط را برقرار نمایید:

در صورت تمایل به تماس تلفنی، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، کارشناسان گروه بی وقفه و مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستند:
09101502239
09103434482

فرم درخواست مشاوره: با تکمیل فرم زیر؛ کارشناسان گروه در اولین فرصت با شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود

آدرس ما

تهران خیابان آزادی خیابان جمالزاده جنوبی کوچه دانشور، پلاک 4 مجتمع مشاورین تحصیلات تکمیلی

معتبرترین مرکز نگارش پروپوزال و پایان نامه علوم اجتماعی در کشور (از نظر کاربران و تشخیص اساتید محترم راهنما)

انجام پایان نامه علوم اجتماعی شامل ارائه خدمات تخصصی در گرایشهای جامعه شناسی، علوم ارتباطات اجتماعی ، مطالعات (زنان، اوقات فراغت، جوانان) مطالعات فرهنگی، مددکاری اجتماعی و … می باشد

انتخاب موضوع پایان نامه

دانشجویان عزیز رشته علوم اجتماعی؛ ما اعتقاد داریم که انجام پایان نامه شما در «بهترین مرکز نگارش پایان نامه های علوم اجتماعی کشور» می تواند شما را در غلبه بر چالشهای این کار کمک کند. ما مقیدیم که با شروع کار پایان نامه تان؛ حتی المقدور توانایی های خود شما هم رفته رفته  ارتقاء یابد اما این امر زمانی میسر می شود که خود شما هم از تخصص و تجربه اساتید پژوهشگر ما استفاده کنید.

ما کسب حداکثر نمره پایان نامه را تضمین می کنیم اما این اتفاق بی نظیر فقط با سفارش انجام یک پایان نامه قوی میسر نیست و خود شما هم باید در حد توان تلاش کنید پس در صورت تمایل و برای شروع، می توانید فرم «سفارش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی» را تکمیل کنید

بیشتر بخوانید: مشاوره انجام پایان نامه علوم تربیتی

انجام فوری و تضمینی پروپوزال و پایان نامه علوم اجتماعی

دانشجویان عزیز رشته علوم اجتماعی؛ اگر در نگارش پروپوزال یا پایان نامه تان، زمان را از دست داده و اکنون فرصت کمی برایتان باقی مانده؛ دست نگهدارید و بلافاصله از مشاوره تحلیلی و تخصصی محققین ممتاز «مجتمع تحصیلات تکمیلی» استفاده کنید. مطلع باشید که جبران زمان در این مرحله از کار بسیار پرزحمت و دشوار است بنابراین استفاده از تجربه مشاورین مجرب بسیار می تواند موثر باشد. درصورت تمایل می توانید فرم «مشاوره فوری انجام پروپوزال و پایان نامه علوم اجتماعی» را تکمیل کنید

انجام فوری پروپوزال

استخراج مقاله از پایان نامه علوم اجتماعی، دریافت پذیرش و چاپ

ارائه مقاله برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یک امر اختیاری هست و دانشجویان عزیز مقطع کارشناسی ارشد می توانند با ارائه مقاله دو نمره به نمره نهایی پایان نامه شان اضافه کنند و همچنین رزومه علمی خودشان را نیز تقویت کنند. اما برای مقطع تحصیلی دکترا؛ استخراج مقاله از رساله یک امر واجب و ضروری است. پر واضح است که برای استخراج مقاله؛ ابتدا باید مطالب پایان نامه به یک جامعیت برسد و بعد اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد. لازم به ذکر است که مقاله بر خلاف پایان نامه در ابعادی بسیار وسیعتر منتشر و در دسترس عموم قرار م یگیرد بنابراین یک کار ضعیف به حیثیت و اعتبار دانشجو لطمه وارد می کند بنابراین برای چنین پروژه حساسی بهتر است از مشاورین کاملا با تجربه استفاده کنید.

انتخاب موضوع مناسب برای پایان نامه علوم اجتماعی

موضوع پایان نامه اولین و حساسترین مرحله برای آغاز یک پایان نامه بی نظیر و فاخر است
انتخاب یک عنوان مناسب برای پایان نامه علوم اجتماعی اصلا مساله ی کم اهمیتی نیست بلکه باید به مولفه های بسیار مهمی توجه کرد بعنوان مثال موضوع پایان نامه علوم اجتماعی باید جدید و ناب باشد، باید کاربردی باشد، دارای متغیرهای قابل اندازه گیری باشد، دسترسی به جامعه آماری مورد نیاز میسر باشد، تکراری نباشد، لوث یا ساده و سطحی نباشد، موضوعی بسیار دشوار و غیر قابل اجرا نباشد و …

بیشتر بخوانید: انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت

برای اینکه بتوانیم یک موضوع مناسب برای پایان نامه علوم اجتماعی انتخاب کنیم بایستی یک نگاه جامع به مباحث روز این رشته داشته باشیم برای این منظور می توانیم از مقالات معتبر رده isi که در معتبرترین نشریات و ژورنالهای خارجی به چاپ رسیده اند ایده بگیریم و در ادامه ؛ مطالعاتمان را بصورت تخصصی تر بر روی ایده اولیه متمرکز کرده و آنرا پخته و کاربردی تر کنیم.
از دانشجویان عزیز رشته علوم اجتماعی که در انتخاب موضوع برای پایان نامه شان دچار تردید یا مشکل هستند دعوت میکنیم از ایده ها وتجربیات ما در این زمینه بهره مند شوند مطمئن باشید با یک انتخاب صحیح، مسیر موفقیت شما در ارائه یک پایان نامه بی نظیر بسیار هموار خواهد شد. درصورت تمایل می توانید فرم «انتخاب موضوع پایان نامه علوم اجتماعی» را تکمیل کنید

بعد از انتخاب موضوع بسیار مهم است که اقدامات زیر نیز انجام شود:

ثبت موضوع در ایرانداک و استعلام تکراری نبودن عنوان
استعلام سیکا و سویلیکا و بررسی سوابق موضوع (در صورت الزام دانشگاه)
و در نهایت شروع نگارش پروپوزال

انتخاب موضوع پایان نامه

نقش اساتید محترم راهنما در انتخاب موضوع پایان نامه علوم اجتماعی

صفر تا صد مراحل نگارش پروپوزال و پایان نامه رشته علوم اجتماعی در این کارگروه

انتخاب عنوان ناب و جدید برای پایان نامه بطوریکه در ارائه اول؛ مورد تایید اساتید محترم واقع شود
اخذ تایید نهایی عنوان از مدیر گروه
ثبت موضوع در ایرانداک و استعلام تکراری نبودن عنوان
استعلام سیکا و سویلیکا و بررسی سوابق موضوع (در صورت الزام دانشگاه)
نگارش کاملا علمی پروپوزال و تکمیل بخشهای مختلف آن طبق نظر مستقیم استاد راهنما
کنترل همانند جویی پروپوزال و تعیین درصد تشابه با پروپوزال های دیگر و اصلاح خطاهای احتماعی
توانمند سازی دانشجو با ارائه آموزشهای لازم جهت ارائه پروپوزال نوشته شده به اساتید
اعمال اصلاحات احتمالی استاد راهنما تا تصویب نهایی پروپوزال
شروع انجام دقیق فصلهای پایان نامه بصورت کاملا استاندارد و مطابق شیوه نامه دانشگاه
پشتیبانی و ارائه فصل به فصل کار تا اتمام نهایی پایان نامه
بارگذاری کل پایان نامه در سامانه همانندجویی و بررسی میزان تشابه کار
تهیه فایل پاورپوینت جهت ارائه در جلسه دفاع از پایان نامه
آموزش و پشتیبانی و آماده سازی دانشجو برای ارائه موفق

تبریک میگوییم! شما با کسب حداکثر نمره از پایان نامه خود دفاع کردید

اصلاح، ویرایش و صفحه آرایی پایان نامه علوم اجتماعی

شاید بسیاری از دانشجویان عزیز رشته علوم اجتماعی، بتوانند کل یا حتی بخشهایی از پایان نامه شان را خودشان بنویسند اما رسیدن به مرحله تایید کامل پایان نامه توسط اساتید راهنما و مشاور حقیقتا کار دشواری است.
در بسیاری مواقع اساتید محترم نظرات اصلاحی روی پایان نامه مطرح می کنند که تأمین نظر استاد راهنما خارج از توان و حوصله دانشجو است این کارگروه؛ با کوله باری از تجربه و مهارت در کمترین زمان ممکن اشکالات و نواقص پایان نامه دانشجویان عزیز را مورد ارزیابی قرار می دهد و تمام اقدامات لازم را جهت تکمیل و رفع نقص آن (تا مرحله تایید و رضایت استاد محترم) برعهده می گیرد.

سوابق مجتمع تحصیلات تکمیلی در نگارش پایان نامه های  رشته علوم اجتماعی و نظر دانشجویانی که از خدمات این مرکز استفاده کرده اند:

0جلد
تعداد پایان نامه های تدوین شده گرایشهای علوم سیاسی

کارتون بی نقص و عالی بود. سپاسگزارم

حسن کشاورز, دانشگاه آزاد نطنز

انجام پایان نامه من کمی طول کشید ولی کیفیتش خوب بود. دفاع کردم ممنون

اسماعیل نقابدار, دانشگاه آزاد تهران شمال

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من به راحتی تصویب شد لطفا نگارش پایان نامه ام رو شروع کنین

سهیلا مشتیها, دانشگاه آزاد دماوند

از آقای دکتر فرجی سپاسگزارم کارشون خوب و مورد پسند استاد راهنمام بود
ممنون از همه تون

سیما برجعلی, دانشگاه تهران

کار رساله من غلط تایپی داشت ولی در کل کیفیتش خوب و قابل قبول بود ازتون ممنونم ولی سعی کنین خطاهای تایپی رو به حداقل برسونید

ستاره سهامدار, دانشگاه آزاد تهران مرکز

استاد راهنمای من خیلی سخت گیر هست و خودم هم فرصت انجام پایان نامه ام رو ندارم لطفا برای همکاری با من تماس بگیرید

اسماعیل حسن زاده, دانشگاه آزاد تهران جنوب

بابت مدیریت خوب شرکت شما و تعهد و پاسخگوییتان تشکر می کنم انشاءالله بعد از تصویب پروپوزال برای ادامه کار هم مزاحمتان می شوم

آرمان شهریسا, دانشگاه پیام نور

کی میتونم از پایان نامه ام دفاع کنم. من فرصت زیادی ندارم

اکرم بیدار, دانشگاه پیام نور شهرکرد

کیفیت مطلوب کارهای شرکت شما؛ نشان از مدیریتی صحیح و دقیق دارد. ممنون از شما ضمنا بدلیل بیماری استاد راهنمام دفاع من یک ماه به تاخیر افتاد

خیرالله پرهیزکاری, دانشگاه علامه

از اینکه طبق برنامه زمانبندی کارم رو جلو بردین از شما ممنونم

حسن حبیب پور, دانشگاه آزاد یزد

پایان نامه ام خوب کار شده بود ممنون از زحمات شما لطفا سریعتر برای مقاله  اقدام کنید

هدیه تبریززاده, دانشگاه آزاد تبریز

قیمت خدمات شما نسبت به جاهایی که دوستانم کار کرده بودن مناسبتر بود امیدوارم کیفیت کارتون هم مطلوب باشه

ناصر پدران, دانشگاه آزاد تهران شمال

کارم رو زودتر از آنچه که استاد پژوهشگر وعده داده بود تحویل دادین ممنون البته کمی غلط تایپی هم داشت که قابل چشم پوشی بود

روزبه جوانیان, دانشگاه آزاد رودهن

به نظرم قیمت خدماتتون کمی بالا بود ولی کیفیت کارتون خیلی خوب

حمیده سیاه پوش, دانشگاه اراک

من با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم ممنون از همکاری شما. حتما دوستان دیگه رو بهتون معرفی میکنم

راضیه صداقت پیشه, دانشگاه شاهرود

حجم کاری که به من تحویل دادین به نسبت کم بود و مجبور شدم یه بخشهایی رو خودم بهش اضافه کنم ولی در مجموع کار خیلی خوب بود. برای کار کارشناسی ارشدم که دکتر نورالله پور انجام داده بود رضایت بیشتری داشتم

سهراب امیررضایی, دانشگاه آزاد دزفول

خواستم بدونم شما کار مقاله رو به تنهایی انجام می دین من پایان نامه ام رو خودم نوشتم؟ و آیا ضمانت چاپ هم داره یا نه؟ برای مجلات مورد تایید وزارتین می خوام

پرویز کیایی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

فقط خواستم تشکر کنم ازتون

بازم ممنون

پیمان کریم زاده, دانشگاه آزاد تهران جنوب

یگی از دوستام آدرس شرکت شما ره به من داده لطفا با من تماس بگیرین. دانشجوی حقوق جزا هستم

زینب جهانگیری, دانشگاه مازندران

من دو ماه بیشتر زمان ندارم؛ کارم قابل انجام هست؟

چهار سال پیش کار مقطع کارشناسی ارشدم رو شما انجام داده بودین

طناز اصفهانی, دانشگاه آزاد آمل

تقریبا از انجام رساله ام نا امید شده بودم که با کانون رساله زبان آشنا شدم. از اینکه دلسوزانه همراه من بودید بینهایت سپاسگزارم و برای شما آرزوی توفیق دارم

پدرام پارسا, دانشگاه تهران

از اینکه تونستین تحسین استاد راهنمای سخت گیر من رو برانگیزید باعث خوشحالی من شد. کار شما خیلی خوب هست ممنون از شما

رقیه پورخباز, دانشگاه آزاد نطنز

بهتون تبریک میگم…

مژگان وارسته, دانشگاه اهواز

کار بیشتر از آنجه که فکر می کردم طول کشید ولی ممنون از همکاری خوب شما

کریم حداوندی, دانشگاه یادگار امام

از اینکه در تمام این مدت مکررا مزاحمتون شدم منو ببخشید و ممنون از پاسخگویی صبورانه شما. آرزوی موفقیت بیشتری براتون دارم

رضا شایسته فرد, دانشگاه آزاد تهران شمال

برای من فقط پروپوزال انجام دادین که از کار راضی بودم. مرسی

عبدالله چینی کار, دانشگاه تهران

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا نگارش پایان نامه ام رو شروع کنین

نیلوفر محمدی, دانشگاه علامه

از برخورد بسیار خوب کارشناسانتون خیلی ممنونم واقعا خوش اخلاق هستن مخصوصا خانم جعفری و آقای زابلی

رویا علیپور, آزاد اراک

من قیمتهاتون رو با جاهای دیگه مقایسه کردم در یک سطح بود اما تعریف کیفیت کار شما رو خیلی شنیدم

سعید تقی زاده, دانشگاه اصفهان

کاش زودتر با مجموعه شما آشنا می شدم…

کامل شاهی, دانشگاه زابل

لطفا فهرست منابع پایان نامه من رو هم ارسال کنین تا بتونم مطالعه کنم ممنون

ثریا تمامی , دانشگاه کرمان

کار من رو دکتر زنجانی انجام داده بود بغیر از یگی دو مرحله تاخیر در تحویل کارها ولی انصافا کارشون خوب بود.

نیما آسوده, دانشگاه آزاد مشهد

کار من نسبت به دوستام خیلی بهتر شده بود

شهرام کارآزموده, دانشگاه آزاد یاسوج

لطفا نسخه کامل پایان نامه رو برام ایمیل کنین؛ از تلگرام دریافت نکردم

پردیس جوانمرد, آزاد تهران مرکز

براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

پرستو رازدار, آزاد یادگار امام

حجم کاری که به من تحویل دادین به نسبت کم بود و مجبور شدم یه بخشهایی رو خودم بهش اضافه کنم ولی در مجموع کار خیلی خوب بود. برای کار کارشناسی ارشدم که دکتر نورالله پور انجام داده بود رضایت بیشتری داشتم

سهراب امیررضایی, دانشگاه آزاد دزفول

خواستم بدونم شما کار مقاله رو به تنهایی انجام می دین من پایان نامه ام رو خودم نوشتم؟ و آیا ضمانت چاپ هم داره یا نه؟ برای مجلات مورد تایید وزارتین می خوام

پرویز کیایی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

فقط خواستم تشکر کنم ازتون

بازم ممنون

پیمان کریم زاده, دانشگاه آزاد تهران جنوب

یگی از دوستام آدرس شرکت شما ره به من داده لطفا با من تماس بگیرین. دانشجوی حقوق جزا هستم

زینب جهانگیری, دانشگاه مازندران

من دو ماه بیشتر زمان ندارم؛ کارم قابل انجام هست؟

چهار سال پیش کار مقطع کارشناسی ارشدم رو شما انجام داده بودین

طناز اصفهانی, دانشگاه آزاد آمل

تقریبا از انجام رساله ام نا امید شده بودم که با کانون رساله زبان آشنا شدم. از اینکه دلسوزانه همراه من بودید بینهایت سپاسگزارم و برای شما آرزوی توفیق دارم

پدرام پارسا, دانشگاه تهران

از اینکه تونستین تحسین استاد راهنمای سخت گیر من رو برانگیزید باعث خوشحالی من شد. کار شما خیلی خوب هست ممنون از شما

رقیه پورخباز, دانشگاه آزاد نطنز

بهتون تبریک میگم…

مژگان وارسته, دانشگاه اهواز

کار بیشتر از آنجه که فکر می کردم طول کشید ولی ممنون از همکاری خوب شما

کریم حداوندی, دانشگاه یادگار امام

از اینکه در تمام این مدت مکررا مزاحمتون شدم منو ببخشید و ممنون از پاسخگویی صبورانه شما. آرزوی موفقیت بیشتری براتون دارم

رضا شایسته فرد, دانشگاه آزاد تهران شمال

برای من فقط پروپوزال انجام دادین که از کار راضی بودم. مرسی

عبدالله چینی کار, دانشگاه تهران

خواستم اطلاع بدم پروپوزال من تصویب شد لطفا نگارش پایان نامه ام رو شروع کنین

نیلوفر محمدی, دانشگاه علامه

از برخورد بسیار خوب کارشناسانتون خیلی ممنونم واقعا خوش اخلاق هستن مخصوصا خانم جعفری و آقای زابلی

رویا علیپور, آزاد اراک

من قیمتهاتون رو با جاهای دیگه مقایسه کردم در یک سطح بود اما تعریف کیفیت کار شما رو خیلی شنیدم

سعید تقی زاده, دانشگاه اصفهان

کاش زودتر با مجموعه شما آشنا می شدم…

کامل شاهی, دانشگاه زابل

لطفا فهرست منابع پایان نامه من رو هم ارسال کنین تا بتونم مطالعه کنم ممنون

ثریا تمامی , دانشگاه کرمان

کار من رو دکتر زنجانی انجام داده بود بغیر از یگی دو مرحله تاخیر در تحویل کارها ولی انصافا کارشون خوب بود.

نیما آسوده, دانشگاه آزاد مشهد

کار من نسبت به دوستام خیلی بهتر شده بود

شهرام کارآزموده, دانشگاه آزاد یاسوج

لطفا نسخه کامل پایان نامه رو برام ایمیل کنین؛ از تلگرام دریافت نکردم

پردیس جوانمرد, آزاد تهران مرکز

براتون آرزوی موفقیت بیشتری دارم

پرستو رازدار, آزاد یادگار امام

توجه: در صفحه پاسخ به سوالات رایج به بسیاری از سوالات شما دانشجویان عزیز پاسخ داده شده است. توصیه می کنیم اگر نقطه مبهمی در ذهن دارید؛ به صفحه مزبور مراجعه کنید

بهترین زمان استفاده از خدمات مشاوره پایان نامه چه وقتی است؟

انجام پایان نامه علوم اجتماعی

سوالی که برای خیلی از دانشجویان عزیز پیش می آید این است که استفاده از خدمات مشاوره پایان نامه راچه زمانی شروع کنیم که موفقیت آمیز باشد و نتیجه بهتری بگیریم.
در پاسخ باید گفت در هر کاری؛ بهتر است مشاوره را از ابتدایی ترین مراحل، شروع کرد برای پایان نامه هم همین قاعده صحیح است. فرقی ندارد که بخواهید پایان نامه را خودتان بنویسید یا اینکه به یک موسسه معتبر محول کنید، مشاوره گرفتن در این امر خطیر بسیار ضروری است و بهتر است که از انتخاب موضوع یعنی اولین قدم برای آغاز پایان نامه، مشورت بگیرید و اگر می خواهید در زمانی مناسب به نتیجه و هدفتان برسید؛ باید در تک تک مراحل پایان نامه با هدایت مشاورین دلسوز و مجرب پیش بروید و مطمئن باشید هر موقع که احتیاج داشتید؛ ما در کنارتان هستیم